Časté dotazy

VÝBĚR ŠPERKU

Vyberte si téma a klikněte na něj!

 

Jak zjistím velikost prstenu?

Velikost prstenu snadno zjistíte hned několika způsoby. Základní otázkou však je, zda má být prsten jako překvapení, či ne.

Veškeré informace zjistíte v našem článku: Jak vybrat prsten

Nevím jistě, kterou velikost prstenu objednat. Je lepší objednat menší nebo větší?

U prstenů, které mají širokou šínu, doporučujeme zvolit větší velikost. Naopak u jemných modelů je lepší zvolit menší velikosti.

Samozřejmě pokud Vám vybraná velikost nebude vyhovovat, je tu možnost VÝMĚNY, ČI ÚPRAVY VELIKOSTI. První úprava velikosti, do 30 dnů od nákupu, je zcela zdarma.

Máte na prodejně stejné šperky jako na eshopu?

Sortiment na eshopu se opravdu liší od sortimentu na našich kamenných prodejnách. Ovšem díky tomu Vám můžeme nabídnout opravdu rozmanitý výběr šperků.

Neváhejte však navštívit i naše kamenné prodejny, kde si můžete osobně prohlédnout náš pestrý sortiment.

Mají šperky punc?

Ano, naše společnost Lillian Vassago s.r.o., IČO: 02676133, je registrovaná na Puncovním úřadě ČR již od roku 2014. Veškeré naše zboží je tedy označené naší identifikační značkou a státním puncem dle platného puncovního Zákona.

Veškeré informace a odkazy naleznete na: Puncovní značky.

Vyrábíte šperky na zakázku?

Samozřejmě! Hledáte jedinečný šperk, který bude odrazem Vaší osobnost? Nebo chcete udělat radost někomu blízkému a obdarovat ho klenotem, jehož význam budete znát jen vy dva? Jsme tady, abychom Vám pomohli proměnit tyto sny ve skutečnost.

Více informací o zakázkové výrobě najdete na: Zakázková výroba šperků

Mohu si šperk na prodejně před zaplacením vyzkoušet?

Ano, samozřejmě. Pokud byste si přál/a šperk před zakoupením prohlédnout či vyzkoušet, můžete vytvořit nezávaznou objednávku s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen

Upozorňujeme však, že z bezpečnostního hlediska, a také z hlediska vytíženosti kolegů z kamenných prodejen, můžeme na pobočky zasílat na výběr pouze 3 kusy šperku.


OBJEDNÁNÍ

Vyberte si téma a klikněte na něj!

 

Jaká je cena za dopravu?

Mezi nabízenými dopravci nabízíme i dopravu zdarma. Veškeré informace o dopravě a platbě najdete zde.

Jak mohu platit?

Objednávku můžete uhradit hned několika způsoby: Předem (online kartou, bankovním převodem, prostřednictvím apple pay / google pay), na dobírku nebo hotově / kartou při převzetí zboží na naší kamenné prodejně. 

Dostanu k zakoupenému šperku doklad o pravosti?

Ano! Ke každému zlatému, či stříbrnému šperku přidáváme i certifikát pravosti, který zaručuje kvalitu a pravost našich výrobků. 

Ke šperkům s brilianty a přírodními drahokamy přikládáme také certifikát s údaji o kameni: kód výrobku, ryzost, váha, karáty, barva a kvalita kamene, fotografie šperku.

Šperky mohou být skvělým dárkem pro Vaše blízké. Obdarovaný tak obdrží ke šperku doklad o jeho pravosti, aniž by musel vidět fakturu.

Dostanu ke šperku krabičku?

Samozřejmě! Šperky, po důkladné kontrole a doleštění, vkládáme do vkusných černých krabiček s polstrováním, na jejichž vršku je naše logo Lillian Vassago ve zlatém provedení. S tím vším Vám do zásilky přibalíme i dárkovou tašku ve stejném designu, jako je krabička a certifikát o pravosti zlata / kamene.

Více informací a fotografie o balení šperků se dozvíte na našem blogu: Jak balíme naše šperky?

Jak zruším objednávku?

Potřebujete stornovat Vaši objednávku nebo v ní provést menší změnu jako změnu způsobu platby, adresy apod.? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu na eshop@lillianvassago.cz.


VRÁCENÍ A REKLAMACE

Vyberte si téma a klikněte na něj!

 

Do kdy mohu šperk reklamovat?

Odpovědnost za vadu na zboží je platná 24 měsíců od data zakoupení a vztahuje se na výrobní vady šperků. Naopak se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením a dále na vady, které vznikly vlastním zaviněním či nevhodným zacházením.

Při nošení šperků je potřeba dbát na správné zacházení. Zlato i stříbro jsou měkké kovy, proto je potřeba je sundávat při činnostech, u nichž hrozí jejich mechanické poškození (např. sport, práce na zahradě, manipulace s čisticími prostředky, atd.).

Mohu při nákupu na vašem e-shopu zboží vrátit? 

Zboží, bez jakýchkoliv známek nošení či poškození, zakoupené prostřednictvím našeho internetového obchodu můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky,  dle zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.  Tuto lhůtu máme uvedenou také v našich obchodních podmínkách.

Informace a podmínky o vrácení najdete na: Výměna, vrácení a reklamace

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od chvíle, kdy šperk dorazí na našem reklamační oddělení.

Jak postupovat, když chci šperk reklamovat?

Šperk nám můžete zaslat nebo nám jej můžete osobně zanést na některou z našich kamenných prodejen. Naši kolegové si od Vás šperk převezmou a následně ho předají na příslušné oddělení. Váš případ rovnou zaregistrují na místě.

Jakmile bude reklamovaný šperk předán reklamačnímu oddělení, zašleme Vám informační email. Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní od přijetí šperku na reklamačním oddělení. 

Jak na reklamaci šperku najdete na: Výměna, vrácení a reklamace

Je možné šperk vyměnit na kamenné prodejně?

Bohužel není. Šperky zakoupené prostřednictvím internetového obchodu musí projít přes naše reklamační oddělení. Šperk nám však můžete osobně odevzdat na některou z našich kamenných prodejen. Naši kolegové si od Vás šperk převezmou a následně ho předají na příslušné oddělení. Váš případ rovnou zaregistrují na místě.

Mohu šperk vyměnit i po 14 denní lhůtě?

Šperk Vám rádi vyměníme za jiný produkt z našeho eshopu ve stejné či vyšší hodnotě do 30 dnů od jeho zakoupení. Upozorňujeme však, že šperk musí být nenošený. V opačném případě Vám může být účtován poplatek za čištění.

Jak na výměnu šperku najdete na: Výměna, vrácení a reklamace


SERVIS ŠPERKU A JINÉ DOTAZY

Vyberte si téma a klikněte na něj!

 

Je možné velikost prstýnku dodatečně upravit/vyměnit?

Zajisté. Víme, že vybrat tu správnou velikost prstýnku po internetu je náročný úkol. Pokud zjistíte, že Vám velikost prstýnku nevyhovuje, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám velikost dodatečně vymění, či upravíme.

První úprava velikosti prstenu, do 30 dnů od zakoupení, je zcela ZDARMA.

Více informací o postupu a podmínkách pro výměnu / úpravu velikosti prstenu najdete na: Výměna, vrácení a reklamace

Mohu si nechat šperk upravit jinde?

Šperk samozřejmě můžete nechat opravit v jiném zlatnictví. Ovšem ve chvíli, kdy je na šperku proveden zásah jiným odborníkem / zlatníkem, než-li odborníkem  vykonávající služby v rámci naší společnosti Lillian Vassago s.r.o., zaniká možnost reklamace šperku - další reklamace již budou posuzovány s ohledem na úpravu a zásah na šperku od 3. osoby.

Je to z toho důvodu, že opravy / úpravy šperku mohou ovlivnit jeho vlastnosti a stálost materiálu a vedou k nevratným změnám. Pokud nevíme, co přesně bylo se šperkem prováděno a jakými technologiemi a postupy byly opravy vedeny, tak u dalších reklamací již nelze jasně určit, zda se jedná o výrobní vadu, nebo zda je vada způsobena v důsledku předchozího zásahu zlatníka.

Některé opravy mohou být navíc vedeny neodborně či nemusí být brán v potaz provedení modelu (stavba, síla materiálu, složitost vzoru, apod.).

Vykupujete zlato? 

Zlato vykupujeme pouze prostřednictvím našich kamenných prodejen. Pokud máte doma staré šperky, které chcete prodat, tak stačí přijít na jednu z našich prodejen (Prešovská 337/6, 301 00 Plzeň nebo OC Atrium Flora, Vinohradská 2828/151, 130 00 Praha), kde Vám náš personál zjistí, zda je šperk pravý a pokud ano, tak Vám sdělí cenu, za kterou od Vás šperk odkoupíme.

Cena výkupu zlata

protihodnota 14 karátů 585/1000 = 1110 Kč
protihodnota 18 karátů 750/1000 = 1420 Kč

1923 Kč / g   -   24 karátů 999/1000
1375 Kč / g   -   18 karátů 750/1000
1070 Kč / g   -   14 karátů 585/1000

Cena výkupu stříbra

16 Kč / g

Jak správně pečovat o šperky?

Zlato i stříbro jsou měkké kovy, proto potřeba se o šperky starat a při jejich nošení dbát na správné zacházení. Čemu kdy šperk nenosit a čemu se vyhýbat naleznete i na faktuře k zakoupenému šperku.

  • Šperky nenoste při sportu, v prašném prostředí a v prostředí s agresivními výpary.
  • Přírodní kameny, např. korály, perly, mušle, slonovina zásadně nesmí přijít do styku s kyselinou, louhy nebo teplotou nad 80 stupňů Celsia.
  • Šperky, ve kterých jsou kamínky a křišťály vsazeny v kytu, nesmí přijít do styku s vodou.  
  • Stříbrné šperky reagují na nejrůznější chemické prostředí svým zčernáním (oxidací). Nejedná se v tomto případě o vadu výrobku, nýbrž o zcela přirozenou vlastnost stříbra – proto šperky odkládejte při praní, mytí nádobí apod.
  • Se šperky je nutno zacházet opatrně, aby nedocházelo k deformacím – tyto třeba jen drobné deformace poté mají vážné dopady na strukturu celého šperku nebo na uchycení kamenů, které mohou vypadávat.
  • Příležitostně šperky vyleštěte jemným hadříkem - pomůžete tak zachovat třpytivý vzhled.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Neváhejte se na nás obrátit, prostřednictvím formuláře, emailu, či telefonicky! Rádi Vám poradíme. 

eshop@lillianvassago.cz 
+420 722 910 710 (jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku 9–16 hodin)

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola